24 °CVall d’Aro, Poc ennuvolat

Envia notícia · Qui som · Publicitat

elridaura

Actualitat de Sant Feliu, Platja d’Aro i Santa Cristina.

,

Sant Feliu celebra la Fira de Nadal amb més de 30 activitats

La Rambla de Sant Feliu de Guíxols va veure durant tot el passat cap de setmana activitats nadalenques dirigides a un públic familiar. Els nens i nenes van poder gaudir de contes en anglès, demostracions d’oficis com la fusteria i tallers de decoració d’objectes de Nadal.

Pel públic més adult la Fira oferia productes gastronòmics típics d’aquestes dates com torrons, neules o polvorons. La Fira de Sant Feliu de Guíxols és la única de l’entorn, el que anima més persones a acostar-s’hi.

Tot i que el pont de la Puríssima és atractiu per marxar a la muntanya, la Fira de Nadal de Sant Feliu va comptar amb un públic nombrós gràcies al bon temps del cap de setmana i  també als visitants que tenen segona residència a la zona.

Aquest any la Fira ha comptat amb un tió de Nadal amb música acompanyat per una pastoreta que va acostar-se a tots els nens i nenes i que els va animar a donar menjar a tots els tiós.