Segons Informa Tribuna GanxonaLa formació independent considera «irresponsable» l´apujada d´impostos i taxes, sobretot pel que fa a l´educació, ja que «no vetlla pels interessos dels ciutadans i significa una pèrdua de sensibilitat i un allunyament dels principis ideològics de CiU i PSC».El fet que feia dos anys que no s’apujaven els impostos a la ciutat, segons TSF «va ser una decisió responsable dels governs anteriors», i el partit no creu que «les families de Sant Feliu puguin acceptar una pujada generalitzada d’impostos i taxes», ja que » res ha canviat a la ciutat des de llavors, no s’ha incrementat el poder adquisitiu de les famílies de Sant Feliu ni millorat la situació econòmica».
TSF afegeix que «fa pocs dies, els alcaldes Albó i Albó, en una roda de premsa delirant publicaven que ´el nou govern fa crèixer els ingressos en un 76%´ i que es ´millorava la gestió´. Si ara s’incrementen els ingressos en un 76% no cal apujar els impostos ni les taxes» i es pregunten «que potser els alcaldes Albó i Albó mentien.»
L´Equip de Govern va decidir ahir, en el Ple Extraordinari, incrementar l’Impost de Béns Immobles (IBI) i l’Impost de Vehicles un 3,4%. De fet, gairebé totes les taxes s’apujen. La de l’Escola Bressol pràcticament un 11% o la de l’Escola de Música d’un 18%. Davant d´aquest fet, els independents es pregunten si «és necessari i responsable aquest afany recaptatori»
Tots per Sant Feliu titlla d´irresponsable l´apujada d´impostos aprovada per l´Equip de Govern

