El «Lone-Reale» de Ricard Alsina. /. Foto: A. FERRË.L’Stick Farr de Brandesky-Rodenas, i el Comet de Lluís Blanchar, van guanyar les dues classes de GP Port d’Aro-Memorial Enric Alsina, regates celebrades aquest dissabte i diumenge en aigües de la badia de Platja d’Aro-Palamós i organitzades pel Club Nàutic Port d’Aro. Es van disputar quatre proves i hi van participar tretze embarcacions. A més dels vencedors, va tenir una actuació destacable el veler del Port d’Aro, Lone-Reale, patronejat per Ricard Alsina, que va fer dos primers llocs i dos tercers. (El Punt)
Gestionar el consentiment
Per oferir-vos la millor experiència de navegació, utilitzem tecnologies com les cookies per emmagatzemar i/o accedir a la informació del vostre dispositiu. El vostre consentiment ens permet analitzar la navegació i millorar els serveis que oferim. Si no accepteu les cookies o retireu el vostre consentiment, algunes funcionalitats del lloc web poden no estar disponibles o no funcionar correctament.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.