21 °CVall d’Aro, Ennuvolat

Envia notícia · Qui som · Publicitat

elridaura

Actualitat de Sant Feliu, Platja d’Aro i Santa Cristina.

,

El FestiSurf 2026 portarà cinc concerts i dues sessions de punxadiscos a Castell d’Aro

La Sala Font del Ferro de Castell d’Aro acollirà els dies 19 i 20 de setembre el FestiSurf Costa Brava 2026, amb una programació dedicada al surf, el garatge, el rockabilly i el rock-and-roll. El festival oferirà cinc concerts i dues sessions de punxadiscos, amb entrada gratuïta que es pot reservar al web oficial.

La jornada de dissabte començarà a les vuit del vespre amb l’obertura de portes i la sessió de PD Peter Boogaloo. A les nou actuarà The Bank Robbers, mentre que a les deu arribarà el torn d’I. Jeziak and The Surfers, amb una proposta de surf instrumental.

A les onze de la nit, Deke Dickerson & Los Torontos protagonitzaran una de les actuacions del cartell. La programació nocturna culminarà a mitjanit amb el garatge de Wau y los Arrrghs!!!.

L’endemà, diumenge, el festival continuarà en format vermut al mateix recinte. PD Mr. Blond obrirà la jornada a les dotze del migdia i The Cheese Bandit & His Bandits actuaran a la una.

Impulsat per l’Associació Arocinema amb el suport de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, el FestiSurf vol promoure la cultura underground al territori. El recinte disposarà de servei de bar i menjar.